Quick idea: Jiggle jiggle ball

vineri, februarie 22, 2013

Ellou ladies! :k

Mi se pare mie sau love spring is in the air? De fiecare data cand am iesit afara in ultimile cateva zile m-am surprins inspirand adaaanc si zambind. Si nu, nu avea legatura niciun joint cu starea mea de veselie. Gandul ca voi purta din nou rochite, fuste si balerini, este cel care ma face sa o rup intr-un dans nebun prin casa. xD

Dar intervine o problema la muuulte dintre noi. Cad ne uitam in jos, avem dificultati in a ne vedea degetele de la picioare. Nu, nu din cauza parului de pe membrele inferioare. xD Deja am trecut peste aceasta provocare cu postarea anterioara despre epilat. Ma refer la sarmalutele, cozonacii si orele intregi de trandaveala prin casa care s-au asezat disgratios pe fund, burta si alte zone nefericite. 

Ca sa nu ne trezim cu vreo 2 saptamani inainte de a pleca de la mare ca suntem niste bilute de grasime sau ca n-aratam bine din niciun unghi in pozele de la nunta, trebuie sa ne apucam din timp de treaba.


Dupa cum probabil stiti deja eu am reusit sa slabesc destul de mult in ultimul an, de la aproximativ 65 de kg la 57 de kg. Anul asta vreau sa ajung la 55 si sa ma tonifiez. Din fericire nu am pus inapoi kg peste iarna, chiar daca am mai facut mici excese si am ignorat cu desavarsire sportul. Astfel punctul de plecare anul acesta este de la 58-59 de kg.


Cum deja am dezabatut rutina alimentara pe care am avut-o si care nu s-a schimbat aproape deloc in ultimile luni, azi voi incerca sa abordez tema exercitiilor fizice care m-au ajutat enorm.

Dar inainte de a trece la exemplele concrete, trebuie sa va spun 2-3 cuvinte despre sport. Am auzit multe fete care nu-s deloc incantate de activitatea fizica si ar face mai degraba foamea decat 10 genoflexiuni. Va inteleg perfect! In scoala stateam mai mult pe banca decat pe "teren" si as fi preferat sa fiu la ora de mate, fizica sau chimie, oriunde dar nu acolo. Nici acum nu iubesc sportul, doamne fereste, dar m-am uitat in oglinda si mi-am spus ca daca la 21 de ani nu arat bine, atunci cand Dzeu o sa o fac?

Sfatul meu este sa incepeti cu exercitii usoare, care sa va motiveze sa continuati. Degeaba va luati Insanity daca nu ati mai facut abdomene sau flotari de cand era bunica la scoala. Mai bine faceti ceva putin si bun, decat mult si prost. Va descurajeaza sa vedeti ca nu puteti duce la bun sfarsit un anumit exercitiu si nici ca il veti mai face a doua sau a treia zi.

De asemenea nu va recomand sa va cantariti zilnic, sa va masurati in oglinda sau alte prostii de genul. Rezultatele nu o sa apara peste noapte si oricum este mult mai sanatos sa slabiti armonios, intr-un timp indelungat. Daca slabiti mult dintr-odata este foarte probabil sa puneti kg inapoi intr-un timp rapid si eventual sa va mai treziti si cu diverse "cicatrici" (piele lasata, vergeturi etc.).

In prezent eu ma ocup de o provocare lansata de un site de fitness. Aceasta presupune sa facem 2710 genoflexiuni in 15 zile, in cate 5 serii/zi. Initial am crezut ca-i aproape imposibil sa faci asa ceva dar m-am documentat serios si...sunt la ziua a 8-a!


Genoflexiunile sunt printre exercitiile de top cand vine vorba de slabit deoarece lucreaza foarte multi muschi ai corpului. Daca-s facute corect, tonifiaza si ofera o silueta de vis intr-un timp destul de scurt. Eu aveam  reticente deoarece am avut probleme la un genunchi si imi faceam tot felul de scenarii, ca mi-ar putea sari rotula sau io mai stiu ce. xD Dar am rezolvat rapid problema cu genunchiere luate de la farmacie.

In primele cateva zile a fost destul de dureros, ptr ca nu am mai lucrat acesti muschi inainte. Mergeam pe strada ca un pinguin beat, dimineata ma rostogoleam din pat si practic ma aruncam pe veceu, atat de puternica era febra musculara. Am incercat tot felul de metode pentru a o combate, cum ar fi mancatul bananelor sau bautul laptelui, dar am descoperit ca cele care fac intr-adevar bine sunt baile luuuungi si calde. O adevarata minune!

Deja de prin a 4-a sau a 5-a zi nu mai simt nimic la nivel fizic, dar am o motivatie ceva de speriat. Imi doresc sa continui, sa termin provocarea. Asta-i un exemplu bun de exercitii usoare si motivante. 


O alta idee foarte buna de plan de exercitii usoare include o minge ca asta:


Pe a mea am luat-o din Careffour cu 50 de lei, insa mingiile de fitness se gasesc pe absolut toate drumurile: in Auchan, Real, Selgros etc. Preturile sunt pentru toate buzunarele, culorile pentru toate preferintele. :D Singurul lucru la care trebuie sa fiti atente este diametrul acesteia deoarece trebuie ales in functie de intaltime.  

Daca ai mai putin de 1,60, mingea e bine sa aiba circa 45 de centimetrii in diametru. Daca ai pana in 1,75 inaltime, diametrul trebuie sa fie de 55 cm. Daca ai peste aceasta inaltime, e bine sa cauti o minge cu 65 cm in diametru.

De multe ori o folosesc ca scaun la calculator pentru a-mi imbunatati pozitia corpului si pentru a mai face diferite miscari (rotit sau sarit) pentru a mai arde o calorie doua in timp ce lucrez sau ma uit la un serial. Dar fac si exercitii cu ea.

Am gasit acest site cu diferite chestii pe care le poti face cu mingea si am selectat cateva care mi se par mie potrivite. Fiecare exercitiu vine insotit de descriere si o poza sugestiva si se pot lucra bratele, picioarele, umerii, cam toate grupele de muschi ale corpului. Eu de cele mai multe ori fac aceste 2 exercitii, destinate zonei mele problematice (solduri, abdoment, fund, coapse).





Yep, cam asta-i tot ce fac. Dureaza putin, nu depun mult efort si totusi rezultatele se vad. Pot sa fac exercitiile si cand vin terminata de la facultate, ba char imi doresc si sunt motivata sa le fac.

Daca nu sunteti suficient de convinse sa va aoucati de sport va sfatuiesc sa va faceti un cont pe pinterest sau chiar un folder pe ecran. Selectati cateva poze cu actrite care arata beton sau femei obisnuite cu un corp lucrat si uitati-va la ele ori de cate ori sunteti ep cale sa "calcati" gresit. Eu asa faceam la inceput, acum ma uit direct in oglinda. xD

Postarea anterioara cu regimul meu alimentar si exercitiile care le facem inainte o puteti gasi aici

Va pup si ne auzim in curand. :k

15 comments